luni, 7 martie 2011

Despre intalnirea din 2012

CASE CLOSED

9 iunie 2012, ora 14 la liceu





Am preluat anuntul cu orele (vezi in dreapta blogului) de pe pagina de facebook a evenimentului link.
Dar nu pricep o chestie: cu adica intalnirea din iunie incepe la ora 12 noaptea???
4 februarie 2012 la 14:00 - 2 iunie 2012 la 00:00

Eu propun ca cei care au venit cu ideile astea sa regandeasca lucrurile la ore mai normale. Suntem niste familisti ramoliti, majoritatea, nu mai suntem pusti de 18 ani, e aiurea sa vii la o intalnire la 12 noaptea. Frate, si la revelion vii mai devreme.

4 comentarii:

  1. Detaliile reuniunii trebuie stabilite din timp. Colegii din străinătate au nevoie cu atât mai mult de informaţii clare (pentru concediu, bilete de avion …).

    Monica ∞ (XII B)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am mai spus-o si in acel eveniment de pe facebook, REUNIUNEA GENERATIEI, ca din februarie pana in iunie, e o perioada in care ne putem intalni. Nu am stiut ce sa trec atunci cand am creat evenimentul si nici nu cred ca pot hotari eu singura o data a intalnirii. Supunem la vot. Trebuie sa tinem cont si de cei din strainatate. Oricum sunt de acord cu Monica si anume ca acea data trebuie stabilita din timp. In primul rand trebuie mers la liceu si vorbit cu d-na Zaman, actuala directoare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Discuția cu Zaman o pot face in principiu si eu, daca vreți sa stabilim cu ea niste chestii generale, asta pentru ca ma duc mai des la liceu ( sa port conversatii cu profii lui fi-miu)... Oricum, dați-mi numele dirigintelor pe care le-ati avut si, pe care le doriți prezente la intalnire...

    RăspundețiȘtergere
  4. Am rezolvat cu data evenimentului de la anu'.
    Sa fie 9 iunie 2012, ora 14. Intalnirea va avea loc mai intai la liceu, fiecare clasa cu dirigintele sau si dupa aceea mergem la restaurant.

    RăspundețiȘtergere