marți, 1 martie 2011

“Povestea” intalnirilor

In ianuarie, inspirata fiind si de evenimentele prietenilor mei, am creat evenimentul REUNIUNEA GENERATIEI 1992. Si am inceput sa trimit invitatii, mai intai prietenilor din lista, apoi prietenilor prietenilor si tot asa. Cei care au confirmat participarea nu au ezitat sa-si spuna pasul si anume ca pana la anu’ mai e muuult timp si li se lungesc urechile si ca ar fi bine sa incepem de anul asta sirul intalnirilor. Noi (XII B) ne-am mai intalnit in formula ( aproape ) completa in 2002 si 2007, la 10 si respectiv 15 ani de la terminarea liceului.

Dar in 2012 facem ( totusi!) 20 de ani…….cum spune si romanul “Dupa 20 de ani..” si m-am gandit sa facem o intalnire a generatiei. Si uite ca, dupa nici doua luni de cand am creat evenimentul ne-am intalnit, deja, de doua ori, iar a treia va avea loc peste cateva zile. Aceasta din urma (sper ca) va strange un numar si mai mare de participanti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Liceeni, bagati aici: