joi, 3 martie 2011

L-am visat pe Poga

Bah, oare Pogaceanu vine maine la intalnire? Noaptea trecuta l-am visat.

Se facea ca mergeam impreuna pe undeva pe la Romana si eu ii faceam un fel de declaratii de admiratie, cum ca era un tip foarte misto, cu poante bune si el arata neschimbat, ceva de tipul asta. Oare tre. sa ma intind pe canapeaua lui Popescu? Mihnea Popescu, fostul nostru coleg dintr-a 9-a F. A ajuns mare psihanalist. Iti da complexele peste cap, ti-l ia pe Oedip de par si ti-l tarnoseste prin tine de n-ai vazut, gogule!!!

In fine, ideea e ca eu nu l-am mai vazut pe Poga de atunci, din liceu. Ii sunt dator, caci folosesc si astazi o poanta de-a lui si astfel lumea ma crede spiritual. Intr-o zi vine vorba de imbracaminte si el isi arata, mandru, pantalonii si zice:

"Astazi am luat pantalonii de duminica pe care-i port in fiecare zi!"

Asa ca, de fiecare data cand fac poata asta, imi aduc aminte de el. Si am extins-o - paltonul de duminica, pantofii de duminica, tricoul de duminica. Am un set intreg de poante de la Poga. Am cucerit mii de fete superbe cu fazele astea. Mai trag si un cantec de-al lui Chirila, plus o remarca acida de-a lui Sergiu si rup, nene!
Asa ca sunt dator, zic. Merita si Poga o bere de la mine pentru poanta aia. Sau macar o gura. Din berea lui Sergiu, ca are bani.

5 comentarii:

Liceeni, bagati aici: