miercuri, 23 februarie 2011

Cand sa aiba loc urmatoarea intalnire?

Eu auzisem de o propunere ca sa fie pe 4 martie (sper ca 2012)
Sincer, cred ca ar fi mai misto sa facem intalnirile pe timp calduros, sa putem sta la o terasa, nu sa ne pisam pe noi de frig pana la un local unde sa ne imputim de fum. Ori la inceputul verii, cand omul inca nu a plecat in concediu, ori in toamna, cand s-au terminat concediile.   Eu as merge pe iunie sau septembrie. Dar nici in august nu-i urat (dar s-ar putea sa fie mai multi plecati.
Dar e liber la discutii, propuneri si votare.

Aici e votarea

2 comentarii:

  1. Ai auzit de "boala lunga, moarte sigura'? Daca am lungi-o cu perioada dintre intalniri, prevad ca ne-am intalni iarasi peste 20 de ani ( care o sa mai fim pe-atunci), ca-n cartile lui Dumas... Dane, unde este poezia din tine??? Da-l naibii de frig, da-l naibii de fum, da-l naibii de timp... N-ai invatat ca-i mai bine "acum si aici", decat "sa mai vedem, sa ne mai gandim...intr-o buna zi"?! Nu-ti lipsesc amintirile pe care le depanam impreuna, bancurile tampite si glumele proaste pe care le faceam atunci, dar care ne bucura sufletul si acum??? Mie, da, mi-e dor de ele!!!!!!!!!!!! Si indiferent unde, cand, cum, se vor tine intalnirile noastre, o sa fac tot posibilul sa ajung... Sa faci si tu acelasi lucru ca altfel te ia mama...lui proces-verbal. Pupici tie si tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  2. se poate demonetiza la modul asta, dupa 3 saptamani...
    Hai baga si tu o amintire, ceva, pe blog, ca de aia l-am facut.

    RăspundețiȘtergere

Liceeni, bagati aici: